it's time to get up

nu är det snart en ny vecka framför oss. och då är det dags för mig att ta tag i mitt sociala liv. så nu har jag bokat upp några kvällar, skit samma att jag inte är ledig förrän åtta på kvällen, kan inte sitta inne o häcka en vecka till. så det ska bli gött o "komma" ut lite!! just sayin' har påbörjat min lilla behandling nu, för när det tom gör ont o borsta tänderna o tandkrämen är för starkt, då är det förjävligt. men sen att medicinen gör lika ont som det gör annars o tungan ser ut som en mögelost är en annan sak. men värt. och nu ska jag till den sista delen innan jag ska sova. smörja in hela kroppen med olika salver o lotions. SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0