i was having a day from hell

VECKAN har rullat på i vanlig ordning. redan torsdag. igår hade jag en dag from hell. egentligen helt utan anledning för vaknade upp på ett sätt som det inte går annat än att må bra på, men inte gjorde det dagen bättre, (okej, tjejmånaden är här). MEN idag, har jag haft en dag from heaven! fasade lite inför mina nya dansklasser jag skulle ha 08.00. men icke, det vände och de flesta va himla engagerade. sen har jag även haft mina underbara barnklasser och zumbapasset! tänkte att jag skulle ta hem småbarnen och ha de här för att då är så fruktansvärt gulliga. och zumban gick awesome. svettigt som vanlig. och när man sen får kommenterar: vad duktig du är på att undervisa, jag verkligen längtar tills varje torsdag." kan man inte annat än att bli glad. ÄLSKAR mitt jobb. och inte nog med det. imon är det lite systerdate på schemat och helgen ska tillägnas åt mina favorit 10 o 12 åringar, och vara barnvakt. räkna med nintendo DS, disney channel, en ny film och en massa godis. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0