I love it when you eat it

jag är i ett stadie i mitt liv där jag känner att jag är väldigt nöjd med tillvaron. t.o.m mina lediga kvällar är i princip planerade. grand samarkand med någon av mina favorit Anna-or. mycket lifsfilosofi tycker jag det är. men just nu vill jag göra en himla massa grejer i mitt liv, så pass att jag börjat skriva upp saker jag vill göra innan jag kolar. typ börja sticka. så imon ringer jag min kära mormor och fråga om hon vill lära mig. det är steg ett. och nu nör kvällsjobben tar slut nästa vecka kommer jag väl i princip inte vara rastlös, inte min grej, men vill göra något. vill spara ihop pengar, mycket, och sen gå in på Resia och fråga vart i världen de tycker, och sen säga Ja. nån gång.. men först, så ska jag byta från svarta till vita gardiner i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0