the edge of glory

de två resterande skolveckorna är ett helvete. det är det enda som kommer avspeglas här. men jag är klar med svenskan (HALLELUJA) nu ska det bara redovisas. jag och mamma har analyserat dikter av vilhelm ekelund, någon som vet vem det är? inte det ne. och det ENDA som är kvar på projektrapporten är resultatet (det viktigaste) men egen avslutande diskussion blev två sidor. alla bilagor klara. sammanfattningen näästan klar. framsida klar. innehållsförteckning näästan klar. inlämning på fredag. KÄRLEK. oj glömde jag nämna "läxprovet" i naturkunskap imon? tre sidor anteckning, 5 sidor i boken och ett femsidigt läxförhör. PROV PROV PROV PROV PROV. har en massagetid bokad imon. ska försöka njuta så mycket av den som det går, släppa de andra grejerna. typ så som teoretiskt och praktiskt dansprov i rytmik på fredag. svårt är det, noter och hela köret - inte min grej. och då inlämningen på projektarbetet. reeeeeep hela helgen till en dansuppvisning - dragshow. dags för uppvisning på måndagen. ett arbete om jämställdhet ska vara inlämnat... tid på öronkliniken för min tinnitus, en liten positiv inblick. och tisdag, då ska redovisningen på svenskan göras. sen är ALLT!!!!! teoretiskt över. och det ska firas så in i helvete på PUBRUNDAN!! på kvällen. iförda hallonrosa tröjor ska vi göra stan osäkert på pubarna. och hela onsdagen går åt till rep till våran vårshow - slutproduktionen, ljus ska sättas och koreografierna ska sitta som en smäck. allt ljud ska va klart (det sköter jag). torsdag från 8.00 - 20.00 flyttar vi in i aulan. genomdragningar med och utan kläder och premiär på GATE ES08D kl 19.00. fredagen har vi 2 lunchföreställningar. sedan är det ÖVER. sorligt men skönt. och dags för nästa dans. träning på fredagen och grillning med bästa dansgrupperna på kvällen. upp tidigt på lördag morgon för att ha två dansföreställningar till. SEEEEEEEEN kan jag andas ut. och det ska jag jävla göra. om jag inte har stressat ihjäl mig innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0