danza danza

vad har tiden tagit vägen? en vecka sen jag gjorde mitt danssolo för danslärarna. gick mycket bra bara att jag missade det snyggaste steget. båda gångerna. jag har hunnit fylla 19, och fått en bra födelsedag och en bra utgång. lite sömn hela helgen. heja på eric saade och varit små och ritat på tröjor för att supporta killen. gick inte hela vägen hem dock. dansade till vårshowen hela söndagen. kommer sakna det.. och sen har det mest gått tid åt att pluga, ångest, dansa och ljudklippningar. och idag bröt jag ihop. första riktiga stressen jag känt, och det kommer i oläglig tid, men inte helt lustigt då jag vill att de här veckorna ska vara över. men samtidigt inte. JOBBIGT!!! men tre veckor kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0