what can we do with this situation

vekca tretton. vecka tjugotre. tio veckor emellan. det är vad som är kvar av den här skolgången. for ever (med en dramatisk röst). ångesten kryper inom mig. vad faaaaan ska jag göra av med mitt liv?! ångest steg när en tolvåring frågar mig, vad vill du bli när du bli stor? jag svara, vet inte det än. hon säger: det måste du ju bestämma snart. AAAAAH. det kommer bli intressant. en trevlig hemmafru kanske? vill bli en hemmafru från desperate housewives. en sak är säker. jag ska INTE hamna på posten. har högre ambitioner än så, hoppas jag. så den där lilla ångesten i min kropp får ligga kvar i mig tills den dagen jag vet vad jag gör med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0