good luck charlie

vilken helg jag har haft. en ovanlig sådan. en trevlig konversation om roliga idéer fick sluta min fredag kväll. började lördagen hos mina favoritungar. barnvakt till idag. och vad har vi gjort? gått långrundor med hunden, handlat upp halva nettos naturgodislager och chips. gått lite till. spelat wii. spelat nintendo ds, spelat kort och degat framför tvn, alla roliga oteckande serier på disney channel och nickelodeon (jag trivs). avslutade kvällen med sammys äventyr och somnade tidigt, för att sedan vakna av hundens skällande en timme senare. tur att de har larm. och söndagen såg ungefär likadan ut.
eftermiddagen spenderade jag med min far. en foundation och en dagkräm rikare, mycket pengar fattigare. ett skärp inhandlades även. anna o fredrik var på besök. mat och ben & jerrys och stockhlm - båstad. har även skaffat mig en sambo, tror vi kommer trivas mycket bra. casa de rangus. och härmed avslutar jag denna söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0