there's a light at the end of the tunnel

ja då var det fredag igen. och för första helgen på tre månader är jag inte ute eller inte på fest. jag har tillbringat min kväll med att laga mat med papi, mozarellafylld fläskfilé, med parmaskinka runt och gratinerad med parmesanost och awesome sallad till. tog bilen till ryssby (russian village, lite häftigare) och har tillbringat kvällen i annas säng, med lite gott, och två filmer på raken. känslan av när jag vaknar upp imorgon, i min egen säng, lite halv utvilad, utan huvudvärk och inget smink i ansiktet, det är en känsla jag inte är van vid. kan bli spännande. ska nu tillbringa lite tid med min vän TVN och desperate housewives, och imon bär det av osby o älmhult.


GOOD STUFF IS HAPPENING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0