snooze

en fullspäckad dag. kan lägga till en ny grej på mitt cv, sköta ljudet under en föreställning. tog mig en timme att gå igenom det där mixerbordet, med ungefär 20 olika knappar att hålla reda på, men otroligt lätt ändå. säger jag nu iaf. blir till att sköta ljudet på mina vänners projektarbete. sedan blev det lite jobb, och tog allt mina ben och traskade hem från jobbet. rätt in till stan för dansuppvisning som tog tre minuter och nu har jag ägnat hela kvällen till att ha på scrubs i bakgrunden och samtidigt klippa ihop låten till rytmikshowen, sa jag att det kommer att bli awesome?
och nu kanske det borde vara dags att sova?

Kommentarer
Postat av: Torkeltina

Great site. Good info

2011-06-02 @ 13:46:51
URL: http://torkeltina.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0