old fashioned

då var det måndag igen ja. som det brukar va, mest måndagar o fredagar. och ännu en dag utan att behöva frysa ihjäl. skolan är likadan som alla måndagar. men för en gång skull syr jag något på klädsömnaden som jag kommer att bli nöjd med (hoppas vi innerligt på när den är klar), ett linne i ett vitt apsnyggt tyg, med en gulddragkedja till det. har hunnit med barndans, småbarnen, ja det låter vi va osagt, men jazz n, gick riktigt bra, fick tårar i ögonen när jag insåg att jag inte kommer ha de nästa termin. vem kommer lipa sista lektionen? kommit på koreografi till vårshowen (applåd) med hjälp av becka OCH skrivit loggbok och skickat in den (applåd igen). nu, blir det lite mat o te, och får väl sätta mig in i religionsprovet.. faaaast DH lockar mer. jag gissar på att det blir det sistnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0