never give it up

http://nyheter24.se/modette/angelicablick/
veckan lider mot sitt slut. veckan har gått fort med dansföreställningar, så bra är de! och rytmikshowen, tradition på katedralskolan, alla treor sätter ihop ett nummer på 6-9 min. kan ju skryta med att våran klass, pensionärsjävlarna från es08d, kom på andra plats!! av 14. så jävla bra är vi. har även skrivit ett kick-ass arbete i naturen om aspergers syndrom. kan vara det bästa arbetet jag har skrivit, så hoppas verkligen jag får bra betyg på det. fixade redovisningen idag också. nu ska jag tillbringa resten av dagens timmar vid datorn och kolla på DH och äta blåbärspaj. imon bär det av till göteborg och SHOPPING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0