my new roomie

en himla vacker (svettig) bild från en av sommarkvällarnas bravader med min partner in crime. anna gustavsson. OCH numera sambo, officiellt. i denna vecka flyttar hon in i lägenheten och bor med mig i två månader framåt. mer om vi vill. får se vart tiden tar oss. om vi gillar det? JA. ett litet lyckorus. casa de rangus. det planerars flitigt vad som ska tilläggas, vad som ska köpas till kylskåpet och vart kläderna ska va. vi kommer lösa det utan problem, och min garderob är henne and vice verse.
kommer bli två awesome månader, och den där lilla ångesten skjuts bort pga detta. pretty good

Kommentarer
Postat av: Anonym

min garderob vara din garderob, mi casa es su casa amiga!

2011-04-14 @ 15:56:09
Postat av: Anonym

min garderob vara din garderob, su casa es mi casa amiga!

2011-04-14 @ 15:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0