i'll be waiting on the other side

ett styck h&m och ett styck ralph lauren. i lajk it.
jag överlevde första natten själv i min nya lägenhet, som är min iaf tre månader framöver. är jag lycklig? jaaaa. har jag sagt det innan? jaa. dock tog det ett bra tag innan jag somnade, och ja jag sov med lampan tänd, men gäller o vänja sig. och kommer inte sova själv på ett bra tag, då jag har två olika inneboende, men jag gillar det.
annars är det ju måndag, någon som missat? och faktiskt en helt okej måndag. sydde klart ett apsnyggt linne, som kommer bli ännu snyggare när det är 100 % klart. blev godkänd på religionsprovet, YES. skrev en tvåsidig uppsats om min roll i olika grupper på 20 minuter. baletten var apjobbig och bokstavligen ramlade ihop efter alla hopp. dansen med småbarnen gick ovanligt bra, tackar thilda för hon är med mig!! och den alltid lika roliga jazzen, UNDERBARA ungar. dansade en timme efteråt med becka, till rytmikshowen som förövrigt kommer bli awesome! tror nog vi har en chans att vinna. så det gör vi!
så min dag, och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0