hello i'm on fire

vilken great dag jag har haft med min kära mor. åt en underbar macka på le croissante på centralen. brieost salami o timjan, kan det gå fel? och sen gick jag bananas. kortet har gått varmt i fyra intensiva timmar. och har hittar allt jag vill. men framför allt, studentklänning! jag är så häääääääääääääääär, och lite till, lycklig just nu. tog på mig klänning skor och studentmössa, kommer bli pretty awesome! har införskaffat mig tre par byxor, klänning, skjorta och annat smått o gott. nu ska jag sova medans alla mina andra vänner är fulla vid det här laget. och jag är taggad, men är barnvakt hela helgen, börjar 08.00 imon, så bara o sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0