what to do

idag har dagen spenderats på danslägret. och umgåtts med min käre vän anna. mycket uppdatering om det senaste, några vändor inne på samarkand. såklart vi shoppade. stäade i lägenheten gjorde vi också. BUHU. flyttstädning. vi ska inte mer ha våran lilla lägenhet. känns inte så bra. så många minnen vi har från den lägenheten. ojojoj..
sydde lite på hennes klänning som hon köpte av min syster. MYCKET fin må jag säga. att man inte är en 34a... själv fick jag hem lite grejer från bik bok. någon förvånad? inte det ne. mycket av tiden har även gått till att tagga till MIDSOMMAR. ska bli grymt. halmstad med 12 andra brudar. första gången på bortaplan o jag kunde inte bli mer taggad! that's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0