sometimes it last

en lugn helg minsann. igår spenderades kvällen i en mörk biosalong tillsammans med becka o jack sparrow. filmen var ändå helt okej! och dagen var jag assistent åt min kusin som fotade bröllop. fotade själv lite i kyrkan. fint bröllop! och idag har det börjat flyttstädas i lägenheten...... där vi har haft många minnesvärda kvällar o nätter!! sorgligt. men det vägdes upp lite senare när jag o mamma gick på super 8. en MYCKET bra film! en riktigt bra film jag sett på länge! idag började även danslägret. 11 barn mellan 10 o 13. mycket roligt! mycket är ett ofta återkommande ord i den här texten. tre timmars dans och förhoppningsvis mycket träningsvärk o blåmärken! (nej vi slår inte barnen, bakåtkullerbyttor tär på kroppen). nu, mindre skrivande, MER glee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0