oh what a night

herregud vilken underbar midsommarhelg i halmstad. det kommer jag sent att glömma. 12 tjejer i en stuga med redigt midsommarfirande. snapsvisor sill potatis jordgubbstårta o grillat. och alkoholen flödade när vi inte åt. och ätit har vi gjort den här helgen. 2 kg brieost. kvällen slutade på club moon, där jag likt förbannat blev av med min kamera. får lika mycket ångest varje gång jag tänker på det, för tro faaaaan att mina studentbilder va på den. ytterst onödigt o ta den ifrån mig. annars var kvällen AWESOME!! så sjukt kul, träffade en hel del jag kände, tolv mil hemifrån. underbart. kvällen slutade på andra sidan halmstad. lördagen blev bakislördag med mat från burger king och chillande i soffan. grillat stod på menyn på kvällen och mer alkohol. utgång på leffes på tylösand. en timmes köande, men värt det. utan tvekan, för jävelen vad kul vi hade. tequila o sjukt mycket dans och mycket folk. underbar resa hem också. så den här helgen kommer gå till historien. så nu taggar jag om till peace & love istället!! tredje året och det blir bara bättre o bättre. LYCKLIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0