from here on now

dagarna har spenderats på alvesta lackering. plockat nit och snart är det dags för en liten befodran, om man kan kalla det de. ska ta jobbet till en ny nivå = more cashflow.
annars hade jag en grym onsdags utgång med trevligt folk. har spenderat alldeles för mycket tid framför datorn tittandes på glee. vilket har gjort att jag nu är på andra säsongen. jag är fast. många tårar har fallit till det programmet, bölig som jag är. midsommar är räddat, halmstad here we come! imon ska det fotas på bröllop, som assistent, men mitt fotointresse börjar sakta men säkert smyga fram. en liten fotolektion av min kusin och lån av pappas kamera and i'm on it! fredagkvällen har för en gångs skull spenderats hemma i alvesta. med snittar och ett glas rosé på soldäcket med mina föräldrar. för sedan ett fin besök av släkten från göteborg. och nu borde jag inte alls sitta här och skriva av mig. fingrarna bara flödar på tangentbordet. för imon ska jag upp vid nio, måste. tvätta. håret. för att sedan följa med och förhoppningsvis ÄNTLIGEN köpa ny bil, som jag kommer låna av mamma och cruisar runt i. och air condition ska det fan va i bilen. bye bye saw-bilen. neee, nu ska jag fortsätta kolla på lite glee innan det är dags att somna för några timmar. adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0