the killing

jobbat en hel del den här veckan. kvalitetstid med anna, tre skräckfilmer har vi hunnit igenom. the rite, dumplings och the killing room. bra filmer, och dumplings var enbart äcklig. en onsdags utgång med en mysig förfest, jag och anna med varsinn kanna sprit. kul utgång. gick bananas inne på stadium idag, min syster är en bra försäljare och grymt bra rea. ett par vita lacoste och ett par svarta lacoste tygskor och ett par andra vita race marine, plus en svart yankee keps fick följa med. och en orange vattenflaska på köpet. haft en trevlig kväll med god mat på Harrys följt av bio, Harry Potter. måste säga att jag blev lite besviken på slutet. och just nu ska jag tillbringa någon timme i soffan med himym och förbereda mig mentalt inför maaaaaaagaluf. levern är redan uppvärmd. ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0