living the dream

en kort sammanfattning (som säkerligen inte blir kort i slutändan). klockan 18.45 Lördag begav mig jag o anna i den lilla röda bilen ner till skummeslövstrand. där väntades det förfest o trevligt umgänge. taxiresa in till Båstad. köande in till Madison. och där började kvällen. en riktigt bra sådan. en av de bästa kvällarna helt enkelt. gick runt i båstad efter stäningsdags. avslutar båstadkvällen och citerar anna, "man har inte varit i Båstad förrän man har varit på en båt". anna, va du i en båt förra året i båstad? "nej". på söndagen började den långa färden till Knisa, Öland. Fem timmars bikörande. träsmak i röven. tur Mcd finns. och väl på Öland åkte jag o anna till kackelstugan utanför Borgholm och rös igenom en hel konsert av Carolina Wallin Pérez. oj vad bra det va. måndagen vaknade vi upp i stugan tog några partier av chicagi yatzy plump o sjuan innan färden begavs hemåt. två timmars dans på kvällen. SKÖNT. gårdagen spenderades i Växjö med min kära syster. hann göra samarkand, stan dricka en islatte och en caffe latte machiato, äta makaroner och falukorv, kolla på harry potter och träna gym. "träna" ska jag väl tillägga. inte världens entusiastiska systrar. men träningsvärk har jag fått iaf. och IKVÄLL mina damer och herrar är det utång som står på schemat. tredje gången gilt en onsdag, hur ska det gå? ingen som vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0