from dust to dawn

awesome dagar på öland i knisa. frukost vid havet, solbränna, tusen omgångar yatzy blandat med chicago, plump o sjuan. jag är grym på plump, det var något med ölandsluften som gjorde att jag vann alla gånger utom en. ville bara påpeka detta. sett solnedgången gå ner över sandviks hamn. mycket fint. en trevlig biltur hem för att ladda upp inför kvällens festligheter som inte slutade som den skulle. men det var kul så länge det varade så att säga. idag skulle jag gjort nästan allt för att få ligga i sängen, men icke, har jobbat i nästan fem timmar o slipat o maskerat kök. duktigt va ? NU, återgår jag till how i met your mother och soffläge. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0