everyday i'm shuffeling

tre saker, rätt ointressanta, i ett o samma inlägg men vad gör det? var på transformers 3 med syrran o hennes pojkvän. vilken film! satt mest o blev förundrad över specialeffekterna. plus att det var svinkallt så satt o frös med.. o en popcorn fick jag i mig. gott. i morgon bär det av till öland, knisa by för att vara exakt, med anna banana, tre dagars chillande. frukost vid havet ska vi minsann hinna med också. och sist men inte minst så står jag o shufflar i vardagsrummet. hysteriskt roligt om någon av grannarna ser mig bakom bardisken. nu är hela party rock anthem dansen lärd, nu ska den läras ut ! OHYEAH. everyday i'm shuffeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0