every second every time

tagen med instagram. använt mig av de flesta effekterna skulle jag tro.. min dag i allmänhet i bildform.
vaknade upp hyfsat utvilad efter en sjuuuuk dröm. steg upp halv ett, åt "frukost" vid 13.06. fint det. degade i soffan framför how i met your mother, jag är fast.. hasade mig upp för att jobba några timmar. och växte några år genom att mellanhandla på willys. fått sjuka cravings efter sparris. så hem för att ta fram mästerkocken inom mig och gjorde sweet chili marinerad kyckling i ugnen med smörstekta sparris och sweet chili sås. låter gott va? JA. sjukt gott. kom på att jag kunde koppla in datorn till tvn, bra drag. och till sist så har jag tagit fram några nagellack för att försöka bestämma mig vad som ska pryda mina naglar de resterande dagarna tills jag tröttnat. och har smällt i mig en marabou cookie dream. gott. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0