murris med bullis

marie, murris, murris med bullis (läs det med samma melodi som undarn för pundarn, så mycket roligare då)murran, mette, lindblad. kärt barn har många namn. en kvinna värd nämnas. hon förtjänar ett helt eget inlägg, inte enbart för att hon ber om det. utan för att jag vill. tjejen som jag mer och mer kommer närmare och vi börjar inse att vi är så lika att det är otäckt. är det något, så vet hon exakt vad jag menar, för vi är i ungefär samma sits båda två. vilket gör det så himla lätt att prata med den människan. och hon är inte den som mesar till sig, utan säger exakt om något är fel, skulle vilja vara lite mer sån, och det älskar jag. kärleken vi ger varandra i skolan kan ingen förklara. det är spydiga kommentarer hit och dit, och attityden ska vi inte prata om. men det är så vi är, så jävla roligt när vi väl sätter igång och sitter där med kortleken och slänger kommentarer hit och dit.

att vi båda kan hela scrubs utantill gör henne inte mindre bra för det, alla kommentarer vi drar tillsammans. har i princip samma sak vad det gäller film och tv, men inte musik. men vad gör det? allt annat överväger.
nu har du minsann fått en inlägg av mig. hoppas du gillare. för på lördag är det du och jag som står på dansgolvet.
yours truly.

Kommentarer
Postat av: Murran

Fina fina fina du!

Du betyder så jäkla mycket!

Kärlek <3

2011-01-27 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0