lost on location

inatt, runt 02.00 såg jag klart LOST. hela serien är avslutad. satt mest som ett frågatecken när LOST kom upp på tvrutan. vad fan hände? börjar sedan kolla på lite bonus features, och en hel natts grubblande så slog det till. jag fattar slutet. och efter att ha kollat på alla bonus features så fick jag det bekräftat. jag har fattat slutet rätt. och det var ett riktigt bra slut måste jag medge. varje gång lost kommer upp i rutan precis i början får jag en känsla av när säsong 1 började sändas på tv4, 2005. jag satt hemma på vintervägen i mamma o pappas rum o kollade på en liten tjock tv. något år senare köpte jag säsong 1, 2007 fick jag säsong 2,  sen tog det ett tag innan de andra säsongerna inhandlades, annandagen 2010 blev serien komplett! ingen annan serie har fåt mig så beroende, kanske därför jag kommer ihåg allt? älskar serien, den är precis så konstig som en serie ska va. töntigt? aa kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0