lita på mig

det är nästan jobbigt o redan va skoltrött och lite trött på allting. MEN, vi håller humöret uppe, för jag är ändå uppe i nåt högvarv just nu, där jag mer eller mindre skrattar åt det mesta, och gillar inget annat än att längta till helgen. så så är det, skrattar ihjäl mig åt playa del sol me. och jag älskar det.
meeen, just nu skulle jag vilja ha en lägenhet, feta cash på kontot, så att jag kan inreda den lite hur jag vill. helvit, med 60tals stil, teakmöbler, och samtidigt ett vitt golv, och ett schackrutigt golv, åhhh vill. min bror frågade om jag ville köpa hans lägenhet om tre år, men vad gör jag om tre år? är jag kvar här? det återstår att se.
herregud vilket osammanhängande inlägg. but who the fuck cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0