a new pair of shoes

samma dag som lönen kommer, samma dag försvinner lönen. näästan iaf. men det blev en väldigt snabb shoppingrunda igår, men det gör inget för hann bränna lite pengar och köpa nytt på en timme och 45 min. det blev en vit kavaj från hm, tre par nya trosor, vänner boxen (!!!!) alla tio säsonger, äntligen. och de där underbara vita conversen som skriker linnnnnea efter mig. kunde jag motstå? nej. så därför blev det de, i en liite för stor storlek, men det är värt det pga av rabatten. jag tror vi kommer att trivas. det blev mitt tolfte par i ordningen. varav två är oäkta. och kan meddela om att det absolut inte de sista jag köper. ett par helsvarta kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0