welcome is here

den bilden vill jag återuppleva, typ nu. VARMT sitta och spela yatzy/kort på balkongen, dricka en apelsinjuice varvat med en bacardi breezer. good times.
vaknar upp, och inser att jag har drömt om tornados, vampyrer/zombies, nyrenoverat hus, scrubs, jag och fyra till som ska ha fest, köper upp hela lagret på willys utav cola, och min brors gamla rum. hur allt hänger ihop har jag aboslut ingen aning om. det är ju underbart.
ligger kvar i sängen, sätter på desperate housewives (tackar för fjärren så man inte behöver stiga upp). börjar bli hungrig, och kollar ut genom köksfönstret. SNÖ! vad i helsefrid är världen påväg. igår va det mysigt vårväder och jag och anna drömde om skinnjackor och converse (utan att behöva frysa ihjäl, har gått med converse hela vintern) och solglasögon. men nejnej, det kan vi ju få fortsätta drömma om i några månader till. UNDERBART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0