trassel

har haft en himla mysig dag. sov lääänge, drömde lustiga drömmar, mardrömmar, JAG i baddräkt, en ful en och röda prickar. alla andra va snygga slimmade kroppen i minimala bikinis och hade vattenkrig med snygga boys. sen var jag ju på ett liknande ställe som the playboy mansion. passade inte in med den där svart/beige mönstrade baddräkten. underbart.
annars har jag varit på bio med mina två små barn som jag är barnvakt åt! riktigt mysigt måste jag säga. ska ta med mig flera barn på bio, enbart för att uppleva mysigheten. en helt annan bioupplevelse. vi va och såg trassel, vilken film! sådär bra disney,mysig pluttinuttig film som det ska va. behöver jag säga att jag lipade när det va som mest romantiskt? tur jag hade glasögon på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0