smalltown

bilden ovan, minen, vet inte vad som hände. MEN, det är mitt nya linne och mina nya öronhängen. do i like it? oh yes. gick på stan, trofan jag brände pengar. två par träningsbyxor, har på mig mina runningtights och tänker aldrig ta av mig de, för helsefrid vad sköna de är. ett nytt nagellack i samlingen, ett puder och ett rosa läppstift, otroligt barbieaktigt, men det är fin rosa. och lite presenter till syster och kusin. nu är det avklarat. nu tänker jag tillbringa resterande timmarna av dygnet i min säng, som om jag inte gjort det innan? och kolla på vänner. inget nytt där heller. älskar sportlov. älskar photobooth, där finns ungefär 200 fula bilder och 50 bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0