självdisciplin

självdisciplin - det är något jag föddes utan. sitter på jobbet, har precis städat kontoret, och tänkte, nu när pappa ändå ska va kvar här ett tag kan jag ta med datorn och vara otroligt duktigt och skicka en loggboken. för här finns ju inget internet som stör mig. johoo, visst var det det. så här sitter jag, har kommit halvvägs, och under den tiden som det har skrivits kollas facebook. det är ju underbart att man kan bli så beroende. och nu sitter jag här och skriver. varför skriver jag inte loggboken? ne.. det här är roligare.

Kommentarer
Postat av: Teohanne

Great .Now i can say thank you!

2011-11-05 @ 12:49:16
URL: http://teohanne.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0