pray for the rain

sängen har varit min vän halva dagen. tog mig upp för att åka på morfars konsert, örongodis, den nionde o sista. jag drog ner medelåldern rejält. pensionärer hela högen. men det var riktigt bra, och underbart o se sin morfar stå uppe på scen och kör under bältet skämt o hela publiken skrattar med.
solsidan levererade idag, och jag har betalt en massa räkningar, PLUS. planerat dansen dagen innan, och förhoppningsvis en bra planering. det är ungefär 106 dagar till studenten. längtar jag? JA. den dagen jag o anna sitter i en bil påväg till norge, då är jag lycklig.

Kommentarer
Postat av: HANNA

allt bra med dej idag? :D

2011-03-02 @ 16:19:49
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0