i wanna

ÄNTLIGEN en dag där jag kommer hem från skolan, utan något att göra. så kopplade in min nya dvd, (okej lånat av brorsan, har inte riktigt råd med ny), med en fungerande fjärre, och i med vänner skivan. fått tårar i ögonen av ross och rachels " we were on a break", och ätit spagetti o falukorv. börjar städa rummet, fuskar lite och lägger alla väskor bakom sängen, då syns det inte från dörren att det är stökigt. och BORDE verkligen gå och duscha och fixa mig, gäster om 25 minuter. men neeeeh, mycket roligare o sitta här. utgång ikväll!! nyktert, hör o häpna. en chillkväll på lagerlunden med marie o carros o deras kompisar. mycket trevligt må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0