gult

har lusläst family living, och inser typ nu att jag vill flytta hemifrån och inreda en lägenhet. har en massa idéer till här hemma, men det går väl inte föräldrarna med på, när renoveringen bara är ett år gammal.. men jag vill ha ett vitt hem med en massa färger. blandat med retrostil från 60talet, stringhyllor och teakmöbler. stig lindberg och rörstrand i köksskåpet. och just nu insåg jag att mitt rum är väldigt vitt, det enda med färg är min fönsterlampa, och den är röd. efter att ha kollat på åhléns inredningssida vill jag ha GULT i mitt rum. en gul snygg fönsterlampa. men finns det att hitta i en rimlig prisklass? nej, och jag har inte tretusen över till en lampa. så jag kommer numera leta fribilt efter det. och plus att jag vill ha nya färgglada tavlor på tavellisten. så då får jag försöka hitta det också. tror rummet blir lite snyggare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0