det är lättare att falla med ena foten utanför

mitt liv känns rätt bra just nu måste jag påstå. det ser dock i princip likadant ut varenda vecka, men jag gillar det. en struktur men ändå inte.
måndag. skola, stressa hem, ha småbarn i dans, har underbara ungar i jazz.
tisdag. skola, hem och jobba. äta lite, dans i två timmar. duscha sova.
onsdag. skola, lång håltimme, hem och jobba. chilla lite och dans på kvällen.
torsdag. skola. städa hos brorsan. hem, och äntligen en helkväll ledigt.
fredag. skola, håltimmar, och sen hem för att förbereda sig inför kvällen, som ofta slutar på grace.
lördag. vaknar upp i växjö, degar heela dagen framför vänner eller solsidan. kvällen, den är alltid oplanerad.
söndag. segar. städar på kontoret, och gör alla de sakerna jag borde gjort väldigt tidigare under veckan.
Mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0