biffsallad à la ragge


dagens biffsallad. ibland kan jag om jag vill.
okej, under det här inlägget blir det lite mat o träning. ett sådant inlägg som är himla roligt o retas över när andra skriver. men jag gör det ändå.
hade tänkt o hoppa över träningen idag, för jag tror på teorin att träna varannan dag (okej, jag är lat, låter bättre o säga så), men rebecka ringde och kunde inte säga nej. så där satt vi till slut på träningscykeln, brände i låren och till slut löpbandet, sprang för första gången i mitt liv i konstant fart 15 min UTAN att få astma. tog lite medicin innan och det hjälpte minsann. och sen lite ben och armar på maskiner. just nu skakar det olidligt i armarna. hoppas innerligt det känns i min kropp imon. och här hemma väntade tre vitlöksbiffar på mig. och en otroligt god sallad jag mixade ihop själv. det här med matlagning (så länge jag slipper ugnen och spisen) börjar bli lite positivt. GOTT blev det iaf. och mätt, det jag älskar, ingen bantningskur där man inte får äta. slänger istället i mig en himla massa fetaost. HUR GOTT?!

Kommentarer
Postat av: elin

här är receptet (:

http://filibabba.blogg.se/2010/august/kesoplattar-och-e300.html

2011-02-24 @ 12:33:26
URL: http://eingemarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0