sometimes it's just easier

och hyllorna är in progress! åhååå vad det kliar i mina fingrar på att det ska va klara o uppe på min vägg! valde mig en riktigt rosa (lite lätt chockgrisrosa blandat med hello kitty ungefär) och vitmatta hyllplan. dock va ju hyllplanen i ett förbannat dåligt skick, så många grundningar och spacklingar kvar innan de är tipp topp! är förövrigt väldigt stolt, eftersom jag gör allt själv. hehe. från grund till färdigmålning! vilket jag aldrig gjort innan. målade också en orange campus-stol till köket är hemma. jag är mer än nöjd. så 2 timmar extra på jobbet gjorde inte så mycket. sen har jag börjat maskera min vägg, som ska bli svarta ränder. va lite krångligare än jag hade trott. hehe, men det fixar vi imon med maskeringstejp o penslar ! GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0