once again

ligger kvar i min säng. har inte tänkt o röra på mig. mer än att jag vill ha mitt spel. typ NU. men om sex timmar så.. och insåg precis att jag ska ha ett nyårslöfte. jag ska ta mer kort. för några år sen tog jag kort i princip jämt. och nu blir det bara lite halvkassa iphonebilder. ska ta och inskaffa mig en ny kamera när jag är i usa. antingen en canon g12 eller en olympus e-pl1. tycker min systemkamera är alldeles för stor o klumpig o ha med sig (dock har den väl snart gjort sitt efter 7 år...) men alla mina olympus objektiv och tillbehör funkar galant fortf. så vi får helt enkelt se vad det blir. för jag ska minsann ha fina bilder från miami. och inte bara tråkiga iphone bilder. punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0