Oh my God

måndag igen. och HELVETE vilken bra helg jag har haft. en spontanutgång i fredags. long time ago. jobb stod dock på schemat tidigt dagen efter, så resten av eftermiddagen tillägnades åt sömn, för att sedan gå upp och göra sig iordning igen. det vankades julbord med företaget + tre till. så förfestade en halvtimme på JMs måleri. sedan in till Oleo. och där började det. trerätters (åt iofs bara förrätten) och sen va det gratis alkohol och bugg och en himla massa snack. jag och fyra olika mansdominerande företag (ensam tjej). gick så mycket bättre än väntat och jag hade utan tvekan en av de roligaste kvällarna i mitt liv! bra kväll med andra ord. så va ju givetvis som en zombie igår. men värt. så det var min legendariska helg och jag överlevde första firmafesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0