just dance

nu mår jag förbannat illa. typ jättemycket. kan va för att jag har ätit (tidigare ikväll) en liten merci-förpackning. och nu en pizza. äckligt. MEN. dansuppvisningen gick AWESOME!!!! åh jag vad älskar mina ungar. fick tårar i ögonen när jag dansade med mina små femåringar. tur ingen såg det.. och när Sara började gråta, börjar även jag det. plus att jag lipat till Buffy idag. Blödig? neeeh då. ne, men sjuukt nöjd med dansuppvisningen! fyra olika chokladaskar, lite pengar, och en fin glasängel fick jag med mig hem. TACK. så eftersom jag har jobbat halv ihjäl mig med denna uppvisningen ska jag beställa ett nagellack till mig själv hehe. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0