just an ordinary night

Något som gjorde dig glad igår?
fina komplimanger.
Humör just nu?
trött o fundersam
Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
jobbade, grundade lite
Vad gjorde du för femton minuter sedan?
har suttit i samma ställning ett bra tag. datorn i knät och huvud mot väggen, vilket resulterar i nackspärr
Vad du ser om du tittar till höger?
nattduksbordet och disk.
Vad gör dig glad just nu?
att det snart är julledigt, mina bästa vänner är hemma från olika delar i landet
Hur vädret är hos dig just nu?
äckligt. (kallt)
Vad var det senaste du åt?
tomatsoppa o bröd
Bästa glassmaken?
prisa gudarna för chocolate fudge brownie och citronglass. åh helvete vad det skulle sitta fint nu.
Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
när jag jobbar, lunchen. ledig, frukost!
Sover du tungt?
går i perioder, nu gör jag inte det
Drömmer du mardrömmar?
lite för ofta.
Hur många kuddar sover du med?
har två i sängen. sover dock med en eller ingen.
Snarkar du?
ytterst sällan
Favoritkläder?
åhå, mina svarta kostymbyxor. och just nu lever jag i min småtöntiga tröja med mimmie pigg på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0