its time for some change

då var julhelgen över. och en lugn jul. med fina julklappar och alldeles för mycket mat, eller snarare alldeles för mycket choklad. mycket sällskapsspel. bytte sedan ut julmaten mot förbannat god fläskfile gryta. och en himla bra utgång på juldagen! rolig taxiresa, drinkbord och alldeles för mycker redbull vodka. men kul hade jag!  dagen efter är en annan historia. ut till ryssby för att fira anna. taggningen var på noll, för alla. men det löste sig och hade en bra utgång igen. och nu har jag fått på maginfluensan. har kramat papperskorgen och nu återhämtar jag mig i min säng. orkar. inte. vara. sjuk. NO. jag som skulle på dagsutflykt med pappa, men nejnej. istället ligger jag framför tvn och kollar scrubs, och väntar på att pappa kommer hem så jag kan få min näst bästa julkapp. ROLLER COASTER TYCCON. åh fina dataspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0