i like it when you dance for me

GOD JUL. om nu någon missat det, för tur det finns facebook. MEN har gjort som hälften av de andra svenska folket gjort idag och haft julmys med familjen o robin. himla trevligt må jag säga. jobbat lite lagom den här veckan. varit på spa med min underbara chef. köpt en alldeles för dyr klocka till mig själv och från brorsan. men den är fin. en onsdags utgång på deluxe har jag hunnit med. målat lampa, stolar och hylla till mig själv. känt mig himla kreativ och har en känsla för det där med lackering. umgåtts för lite med min syster. skrivit ut fina tavlor. gjort egna citattavlor. städat rummet. och trängts med folk på stan. haft bra känslor i min kropp, lite för bra kanske. träffat världens bästa becka. snackat skit. druckit te. kollat buffy. min lilla vecka som gått fort, som alla andra veckor. så god jul på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0