working 9-5

vuxenvärlden. jag har nu mitt egna abonnemang. de ni! jobbar hela dagarna as usual, har idag slipat och grundat kök, kul va? och tisdagar är numera heliga för mig, det är då jag är ledig. och helsefrid vilken träningsvärk jag har från gårdagens dans. tre timmars undervisande. muskler som inte fått träna på hela sommarn kommer igång nu, AWESOME. tänkte ta mig ur sängen efter ett till avsnitt scrubs och rensa ut min garderob. för den är full och den är även full av fula kläder och kläder jag inte kommer använda på ett bra tag. typ blommiga kjolar, när hade jag på mig det sist? ne, vet inte. nu skriver jag detta, sen om det nu kommer att hända, det märker vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0