lycka!

jag känner mig rätt lycklig med mitt liv. jag jobbar hela dagarna, vilket jag egentligen gillar. så jävla gött o tjäna egna pengar och kunna göra saker när väl lönen kommer. och det har resulterat i att jag, linnea ragnarsson, ÄNTLIGEN äger (på onsdag) en vit iphone. åhå jag kommer va hel när den kommer. nu är det bara en ipad kvar.. hehe. och en helhelg i göteborg med min kära vän anna. hotell två nätter, heldag på liseberg och en festkväll. sounds pretty awesome to me. jag har kommit underfund med mitt liv, tror jag. en tatuering är inbokad, miami har vi framför oss också. och den här helgen har jag haft en galen utgång, och sedan en lugn helg i jonstorp, skåne, för att fira mormors 75 års dag. med släkten. mysigt. och GOD MAT! nu ska jag åldras lite, har bankärenden, har två Allers som ska läsas och äta nötter och dricka bubbelvatten. IMON är det tolv timmars arbete som gäller, lackering och äntligen börjar dansen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0