living the dream

det är för mycket i mitt huvud just nu. jobb heltid, slutade för första gången tidigt idag (halv fem) umgicks lite med min kära far. och har suttit o smidit på mina framtidsplaner. för första gången i mitt liv känns det som om jag har en plan. först och främst en bartenerutbildning!! om allt går som det går och jag får bra på högskoleprovet, klarar matte c (förutsatt att jag kan läsa det nu), sitter jag förmodligen inte i min säng om ett år. förhoppningsvis i en stad som lund eller göteborg. stockholm kan jag nog glömma med mina betyg. 1-2 terminers pluggande utomlands ingår. och fyra år senare har jag en utbildning. då är jag 24 år och kan börja jobba och tjäna cash. eller lägga arbetet på hyllan och resa, flytta utomlands eller flytta in i en sekelskifts lägenhet i malmö eller i nybyggda området i västra hamnen (ljudisolerat ska det va, bra ljudsystem och hög musik är viktigt för mig). det är min dröm. och där ska jag investera i en lägenhet. en volvo c70 ska jag också köpa efter min fyra årsutbildning och jag har ett bra jobb. ett välbetalt jobb. det är det som printas in i mitt huvud nu. jag vill ha lägenhet bil och jobb.
där avslutar jag mitt fullproppade huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0