roll away

en sån här otroligt tråkig lista, som är helt okej o göra på en söndag kväll.

Antingen eller

Mjölk eller vatten: vatten (bubbligt)
Mörk choklad eller mjölkchoklad: mjölkchoklad 
Facebook eller bilddagboken: facebook 
Mobil eller Ipod: mobilen, skulle knappt klara mig utan ipoden heller för den delen.
Spotify eller youtube: spotify 
Jul eller födelsedag: julen
Midsommarafton eller påsk: midsommar
Data eller tv: det är svårt, skulle inte klara mig utan dvdn, men det får bli datorn.

Senaste
du pratade i telefon med: sara
du smsade: emelie
du kramade: marie
låten du lyssnade på: the cave - mumford & sons
du åt: potatisgratäng
du drack: bubbelvatten
du sa: har du inte kört idag? 
blogg du läste: loweo.blogg.se
blogg du kommenterade: ingen aning
personen du tänkte på: anna

Vad
hatar du: svår fråga
älskar du: mycket. mer materiella saker, min tvserier och dvder! 
längtar du till: LONDON
saknar du: sommarn
ska du göra nu: äta cheesecake och kolla på nip/tuck
vill du göra nu: köpa mig en ny kamera
åt du till frukost: flingor o mjölk

Dagens
Roligaste: pausen under dansföreställninge
tråkigaste: gå upp tidigt
klädsel: tights och favorittshirten 
köp: suwbway! 
måste: duscha 

Vem
saknar du: stockholmarna
är söt: fia
är jobbig: hahah! 
träffade du senast: mina föräldrar 

Ska du (i ditt liv)
Tatuera dej: yes!! snart
Pierca dej: är readn piercad, men inga fler
Röka: nej
hoppa fallskärm: absolut inte! 
Vara högst upp i Eiffeltornet: ja, det vill jag! bara vart på andra..
Gifta dej: japp
Resa jorden runt: försöka besöka alla kontinenter iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0