karma's a bitch

hela helgen har varit lugn. kommer inte ihåg senast det hände! kan vart på öland i somras? köpte nya filmer i fredags som jag och anna utnyttjade på kvällen. och hela lördag-söndag var jag barnvakt åt de små ungarna! gulliga. bestod av besök på toys r us, mycket godis och filmtittande och tv. några rundor med hunden också. och idag, bad karma! jag och rebecka pratar om att vi aldrig skadar oss i dansen. jag gör något med benen, sträcker till det lite, inget farligt. jag tar på mig dansskor, gör lite piruetter, gör två stycken, landar, och knaas, eller hur det nu låter när det knäcker, så nu har jag lagom ont i foten. apa också.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0