got left again


bjuder på en bild på mitt harmoniska vita rum, med svarta och lite röda detaljer (tom. tavlorna är svartvita), och för er som vill veta, ser toalettinredningen precis ut så, för vem fick inreda den toaletten? jo jag.
det går inte sluta lyssna på på hoffmaestros nya album, herregud vilken röst mannen har. mmh.
och att jag alltid ska intala mig att IDAG ska jag bli bättre med skolan, röra lite extra på mig, men nej nej. istället blir det tvn hela dagen, och datorn och shopping på nätet.. så istället för naturkunskapen och den där lilla joggingturen har jag kollat på halva familjen jones, kollat på världens bästa serie nip/tuck, tar de sjuka grejerna aldrig slut? och till sist, fixa naglarna! och ett linne, en tshirt och ett par tights från hm, yes, kommer redan nästa vecka, blir perfekt till festhelgen!
avslutar helt enkelt min kväll med två timmars dans!

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0