bad

att det redan är söndag kväll. har tagit det lugnt hela dagen. gick upp tidigt (elva för min del) för att träffa sara och rebecka och planera dansuppvisningen. vad kul det ska bli! lite fysträning innan kanske man skulle ta tag i? hämta syrran i stan, somna i soffan, och sedan upp igen för att städa på kontoret. och en hemmakvälls påse på det. det där godiset och starke man dämpade min söndags ångest. finns inga värre dagar än söndagar. så är det bara, vad jag än har gjort, finns alltid söndagsångesten där. men sånt ska vi inte prata om nu. har varit duktig och registrerat mig på lektion.se, för att hitta massa inspiration till mina små dansbarn, så nu har jag lite rörelselekar till de.
och ska nu, hör och häpna, äta en godis bit, göra mig iordning och sedan försöka sova innan klockan 22.15!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0